Leveranser
Innan inskick till oss
Varje service är unik och kräver olika kompetens för att lösa, därför är det viktigt att man gör serviceanmälan på hemsidan innan man skickar in så vi har grundinformation och kan i förväg planera vem av specialisterna som ska få ansvar över ärendet.
Vänligen fyll i vårt formulär och erhåll ett unikt servicenummer. Detta nummer kommer att följa ditt ärende genom hela processen, vilket säkerställer smidig och effektiv hantering.
Adress för inskick:
Vänligen fyll i vårt formulär och erhåll ett unikt servicenummer. Detta nummer kommer att följa ditt ärende genom hela processen, vilket säkerställer smidig och effektiv hantering.
Adress för inskick:
Tricom AB / Lagakretskort.se
Nygatan 36
803 11 Gävle
Leveransanvisningar:
Vi rekommenderar att du skickar ditt paket som ett 'Företagspaket' för direktleverans till vår verkstad (fråga fraktbolaget du använder för rätt tjänst).
Observera: Skickas paketet till ett utlämningsställe i stället för direkt till oss tillkommer en hämtavgift om 250 kr, detta på grund av den extra arbetstiden det innebär för oss att hämta ut paketet.
Leveransanvisningar:
Vi rekommenderar att du skickar ditt paket som ett 'Företagspaket' för direktleverans till vår verkstad (fråga fraktbolaget du använder för rätt tjänst).
Observera: Skickas paketet till ett utlämningsställe i stället för direkt till oss tillkommer en hämtavgift om 250 kr, detta på grund av den extra arbetstiden det innebär för oss att hämta ut paketet.
Vi skickar tillbaka
När det kommer till att skicka tillbaka ditt kretskort efter reparation, strävar vi efter att göra processen så smidig och trygg som möjligt. För detta ändamål samarbetar vi huvudsakligen med PostNord, ett betrodd och pålitligt företag känt för sin effektiva och tillförlitliga service.
Observera att försäkring på försändelsen inte automatiskt ingår i frakten. Om du vill lägga till en försäkring för ditt paket kan du enkelt välja detta alternativ i formuläret innan du skickar in din service till oss. Försäkringen ger dig extra trygghet och skydd för ditt kretskort under transporten.
Förutom att skicka dina kretskort till oss via PostNord, erbjuder vi i vissa fall även hämtning av kretskort. Detta är en tjänst vi kan erbjuda efter särskild överenskommelse med dig som kund. Vänligen kontakta oss för att diskutera denna möjlighet vid behov.
Kretskort / reparerad serice kan även hämtas upp i vårt servicecenter i Gävle.
Försändelsen anses vara levererad när kollit lämnar Tricom AB´s servicecenter eller lager.
Om inget annat anges skickas alla försänder enligt Incoterm ”Delivered At Place” (DAP Incoterms 2020)
Vi uppskattar ditt förtroende för oss och vi gör allt vi kan för att skydda och ta hand om ditt kretskort under hela processen, från det att vi tar emot det tills det är repareras och återlämnas till dig. Tack för att du väljer Lagakretskort.se för dina kretskortsbehov.
Observera att försäkring på försändelsen inte automatiskt ingår i frakten. Om du vill lägga till en försäkring för ditt paket kan du enkelt välja detta alternativ i formuläret innan du skickar in din service till oss. Försäkringen ger dig extra trygghet och skydd för ditt kretskort under transporten.
Förutom att skicka dina kretskort till oss via PostNord, erbjuder vi i vissa fall även hämtning av kretskort. Detta är en tjänst vi kan erbjuda efter särskild överenskommelse med dig som kund. Vänligen kontakta oss för att diskutera denna möjlighet vid behov.
Kretskort / reparerad serice kan även hämtas upp i vårt servicecenter i Gävle.
Försändelsen anses vara levererad när kollit lämnar Tricom AB´s servicecenter eller lager.
Om inget annat anges skickas alla försänder enligt Incoterm ”Delivered At Place” (DAP Incoterms 2020)
Vi uppskattar ditt förtroende för oss och vi gör allt vi kan för att skydda och ta hand om ditt kretskort under hela processen, från det att vi tar emot det tills det är repareras och återlämnas till dig. Tack för att du väljer Lagakretskort.se för dina kretskortsbehov.